Dygestorium laboratoryjne szczelinowe Pro-V typu A |
| |
Wymiary:
Wymiar szafki dolnej i komory manipulacyjnej górnej: 1220x 650x 2500 /mm/ (szerokość, głębokość, wysokość)
Wymiar szafki dolnej i komory manipulacyjnej górnej: 1220x 650x 2600 /mm/ (z wentylacją)
Przeznaczenie:
Digestorium przeznaczony jest do realizacji doświadczeń w zakładach laboratoryjnych, doświadczalnych oraz szkołach. W wersji Pro V typu A ze wszystkich z trzech stron zabudowane materiałem litym kwasoodpornym, z przodu duża szyba zapewnia doskonałą wid... |
|
Dygestorium laboratoryjne szczelinowe Pro-V typu B |
| |
Wymiary:
Wymiar szafki dolnej i komory manipulacyjnej górnej: 1220x 650x 2500 /mm/ (szerokość, głębokość, wysokość)
Wymiar szafki dolnej i komory manipulacyjnej górnej: 1220x 650x 2600 /mm/ (z wentylacją)
Przeznaczenie:
Dygestorium przeznaczony jest do realizacji doświadczeń w zakładach laboratoryjnych, doświadczalnych oraz szkołach. W wersji Pro V typu B komora robocza wyposażona po bokach oraz z przodu w szyby hartowane, z przodu duża szyba zapewnia doskonałą widocz... |
|
Dygestorium laboratoryjne szczelinowe PRO-I |
| |
Wymiary:
Wymiar szafki dolnej i komory manipulacyjnej górnej: 1220x 625x 2010 /mm/ (szerokość, głębokość, wysokość)
Wymiar szafki dolnej i komory manipulacyjnej górnej: 1220x 625x 2350 /mm/ (z wentylacją)
Przeznaczenie:
Digestorium przeznaczony jest do realizacji podstawowych doświadczeń z przedmiotu fizyka-chemia w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. Nauczyciel dokonuje prezentacji ćwiczenia przebywając z uczniami w pracowni. Dygestorium z trzech stron jest ... |
|
Dygestorium laboratoryjne szczelinowe PRO-II |
| |
Wymiary:
Wymiar szafki dolnej i komory manipulacyjnej górnej: 1220x 625 x 2010 /mm/ (szerokość, głębokość, wysokość)
Wymiar szafki dolnej i komory manipulacyjnej górnej: 1220x 625 x 2350 /mm/ (z wentylacją)
Przeznaczenie:
Digestorium przeznaczony jest do realizacji podstawowych doświadczeń z przedmiotu fizyka-chemia w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. Nauczyciel dokonuje prezentacji ćwiczenia przebywając z uczniami w pracowni. Uczniowie obserwują doświadczenie st... |
|